søndag 21. mars 2010

Børre er kasterert

Børre har vært hos nøtteknekkeren. Stakkars, han har hatt det kjempe vondt etterpå. Nå begynner han og kvikne til igjen. Han fikk først forliten krage, og klarte og sleike på såret. Det ble betent, men nå går han på medisiner og antibiotika krem og begynner og bli normal igjen. Han skal ta stingene til onsdag.
Vi har vært på dyrebutikken til Nøve og kjøpt dverg hamster. Mats. Han er kjempe kul. Rart med en sånn liten skapning, med så mye personlighet. Børre er den som syntes Mats er mest spennende. Ea og Labben gidder ikke se på han engang.




Her er kattene våres, Ea og Labben. Søskenkyss.

8 kommentarer:

  1. kjære bror. Han de knekt nøttene dine? Stakkars deg, det høres ikke noe godt ut. Ønsker deg god bedring!
    Fin hamster og fine katter!
    Lasse (min kattekompis) har de også tukla med, fordi han ikke skal gå rundt å lage kattunger sies det, og fordi han sloss sånn med de andre gutta i nabolaget... så - sympati fra han også! hilsen Luna og Lasse

    SvarSlett
  2. Huff og huff, sier Kango... Spennende å se hva dette gjør med personligheten din, Børre !

    SvarSlett
  3. God bedring Børre, du blir nok like sprek og fin igjen snart :-) Og så slipper du å bli så.... når damene dufter på sitt beste :-)

    Håper du forteller hvordan det går.

    SvarSlett
  4. Staaaakar Børre. Jeg lover å ikke være sinna på deg mer. Håper du blir med på snusetur snart ;o)
    God bedring!

    SvarSlett
  5. Tenk om Børre blir doven og lat...En helt annerledes Børre. Det blir spennende å se om det blir noen forandring!
    Koselig å se igjen vesle Mats - han er innmari nusselig! Like nusselig som pusene :o)

    SvarSlett
  6. Takk for omtanken Luna. Det rare er, jeg har endelig fått matlyst. Jeg har aldri hatt det, men med en gang jeg hadde opperert kom matlysten. Mammaen min håper det fortsetter.

    Mammaen min håper jeg blir litt doven og lat. Hun syntes vist jeg lager mye action rundt meg. Det er vist ikke alle som syntes det er ok. De syntes vist jeg er litt mye noen ganger. Men de skryter også mye av meg. Jeg er kjempe snill inne, bare jeg ikke ser noen jeg har lyst til og smake på ute i gata.

    Ja Nalle. Mammaen min håper vist jeg skal slutte og bli sinna på dere gutta. Hmmm. jeg som syntes det er så kult og vise hvor stor og sterk jeg er. Taper jeg, glemmer jeg det like fort for jeg er jo tøffest av alle, noe mammaen min ikke syntes er kult.

    Fikk besøk av Kine i dag. Bestemor sin hund. Jeg syntes hun luktet kjempe godt. Kine ble sur på meg, men det pleier hun. Tror jeg trenger noen måneder på meg for og glemme damene. Noe JEG håper jeg ikke glemmer, for de er jo så deilige. Jeg er jo damenes Jens.

    SvarSlett
  7. Jeg synes du er like kjekk med eller uten de nøttene jeg Børre. Det blir spennende om vi treffes igjen, kanskje du vil leke med meg uten så mye styr "der bak":o)

    Pusene var kjempesøte der de ligger og nusser litt på hverandre og Mats var skikkelig kul.

    Stor klem fra Milli

    SvarSlett
  8. Stakkars deg da Børre!! Men livet blir bedre etterpå...da slipper du å bli så fortyrret av "nesa" di hele tiden..hehe! Du er vel en kjekkas!!

    SvarSlett